mandag 22. november 2010

Lappelykke og glede på Tjøme

Torsdagskveld fikk jeg verdens hyggeligste invitasjon; Milli lurte på om Frost ville leke med henne på fredagen. Det var jo ikke noe annet svar enn ja! Vi har snakket om å få til en lekedag, og endelig passet det for alle involverte parter.

Det var en gjensynsglede mellom Milli og Frost som manglet sidestykker, det var hjertevarmende å se de to løpe fritt rundt og leke, uten en engstelse i verden! Vi tobente koste oss like mye som de firbente, bedre kan det ikke bli:


"En pust i bakken må man ha, helst kombinert med en kosestund"


"Om jeg gjør meg søt og står pent, så får jeg også kanskje en bolle?"


Frost har inntatt "sprelle-lykke-stillingen"


Er det bare jeg som hører de to skrattle når jeg ser på dette bildet?

Det var en kjempekoselig dag, takk igjen for en koselig invitasjon, Gry - vi skal leve lenge på den dagen, selv om jeg håper vi snart får til en ny dag!

6 kommentarer:

  1. Det er så godt å se hundene løpe fritt og kose seg uten en eneste bekymring :)

    SvarSlett
  2. Deilig med slike opplevelser for både to og firbente.
    Jeg hører latteren fra to vakkre lapphunder:-)
    Livet er herlig

    SvarSlett
  3. Så godt å få tulle og herje på den måten for gode venner!

    SvarSlett
  4. Som vi koste oss Stine. Og som de to firbente riktig nøøøøøt hverandres selskap:o))) Det er jammen godt dere bor så nær oss, for Milli (og jeg!) vil veldig gjerne gjenta dette.

    Nydelige bilder, kan du sende meg det øverste på e-post Stine. Det er så deilig å se på dem der:o)

    Klem fra oss

    SvarSlett
  5. Ekte LAPPELYKKE! Så flott å se :o)
    For ett bilde der Milli ligger over Frost..
    Regner med at du Stine har smelta totalt for den dama der også?

    SvarSlett
  6. Gry: jeg skal sende bilde til deg av de søte barna våre:) Og ja, veldig godt vi ikke bor lengre fra hverandre, så denne gleden kan gjentas!

    Nøve: her er det smeltet! Makan til gjestfrihet og total hygge skal man lete lenge etter; balsam for sjelen!

    SvarSlett